W czwartek (10 marca) rozpoczęło się głosowanie na zwycięski logotyp, który będzie służyć identyfikacji wizualnej i promocji Polski jako kandydata do organizacji International EXPO 2022, a tym samym promocji Łodzi jako miasta-gospodarza.
Internauci mogą zagłosować na facebookowym fanpage'u Miasta Łódź (facebook.com/lodzpl/). Należy w górnym menu wybrać zakładkę „Konkurs EXPO 2022”. Strona przekieruje do aplikacji umożliwiającej obejrzenie prac i oddanie głosu na jedną z trzech propozycji logo, które zostały zakwalifikowane do finału przez Komisję Konkursową.
Czytaj też:Expo 2022 w Łodzi. Promocję zaczną od Brukseli
Na konkurs wpłynęło łącznie 180 prac nadesłanych przez projektantów, pasjonatów grafiki użytkowej i agencji kreatywnych. Wśród nich znalazło się kilka prac z zagranicy. 129 projektów, które spełniły warunki regulaminu, zostało przedstawionych członkom Komisji Konkursowej, która wyłoniła 3 zwycięskie projekty. Teraz głos należy do internautów.
– Zależy nam, aby ostatecznego wyboru dokonała opinia publiczna, gdyż jednym z głównych założeń organizacji EXPO 2022 i procesów rewitalizacyjnych jest partycypacja społeczna. Wdrażamy ją niemal w każdym aspekcie i od samego początku przygotowań związanych z ubieganiem się o prawo do organizacji wystawy – mówi Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.
Czytaj też:Łódź poszukuje logo na wystawę Expo 2022
Organizatorem konkursu jest Urząd Miasta Łodzi we współpracy z firmą Deloitte. Głosowanie zakończy się 30 marca 2016 r. o godz. 10.00.
Szczegółowy Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Łodzi.
Zobacz filmowy skrót najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia - 29 lutego - 6 marca 2016 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?