Korki na Przybyszewskiego przy Tatrzańskiej. Wszystko przez...

    Korki na Przybyszewskiego przy Tatrzańskiej. Wszystko przez światła

    Agnieszka Magnuszewska

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    Kierowcy muszą długo czekać by skręcić w Tatrzańską

    Kierowcy muszą długo czekać by skręcić w Tatrzańską ©Grzegorz Gałasiński

    Chociaż ul. Przybyszewskiego jest po modernizacji, to już tworzą się na niej korki. Co dziwne, są one większe niż przed przebudową ulicy. Dlatego auta blokują także skrzyżowanie Przybyszewskiego z al. Śmigłego - Rydza. Jak to możliwe? Winne są światła.
    Kierowcy muszą długo czekać by skręcić w Tatrzańską

    Kierowcy muszą długo czekać by skręcić w Tatrzańską ©Grzegorz Gałasiński

    Korki tworzą się na prawoskręcie z Przybyszewskiego w Tatrzańską (jadąc w stronę Widzewa). To o tyle zaskakujące, że podczas modernizacji ulicy wydzielono na jezdni oddzielny pas do zjazdu w Tatrzańską. Przepustowość aut powinna być więc całkiem spora. Niestety, jest inaczej.

    - Na jednej zmianie świateł w Tatrzańską może skręcić tylko kilka aut. Korek na prawoskręcie jest aż do Śmigłego - Rydza i kończy na skrzyżowaniu - podkreśla pan Dariusz, kierowca z Dąbrowy.
    - Przepustowość na prawoskręcie jest znikoma ze względu na światła dla pieszych, którzy przechodzą przez Tatrzańską. Fakt, ruch na przejściu jest duży, bo w pobliżu znajduje się ryneczek, ale przecież kierowcy też powinni mieć szansę przejazdu. Może warto byłoby skrócić zielone światło dla pieszych?

    Zarząd Dróg i Transportu zakłada, że wkrótce korki na prawoskręcie się zmniejszą, ale nie kosztem skrócenia świateł dla pieszych.

    - Trwa synchronizacja sygnalizacji świetlnej, na skrzyżowaniu Przybyszewskiego-Tatrzańska i Przybyszewskiego-Rydza - Śmigłego. Razem będą tworzyły wspólny system, który rozładuje korki - mówi Wojciech Kubik, rzecznik ZDiT. - Ze względu na dużą liczbę pieszych, przechodzących z i na ryneczek przez ul. Tatrzańską, nie ma możliwości skrócenia zielonego światła dla nich. Dodam, że wcześniej, przed przebudową wielu mieszkańców dzwoniło do nas w sprawie wydłużenia tam zielonego światła dla pieszych - dodaje rzecznik.

    Kierowcom pozostaje więc czekać aż światła się zsynchronizują. Niestety, zmiany mogą wiązać się z dłuższym oczekiwaniem na skręt z al. Śmigłego-Rydza w ul. Przybyszewskiego.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (16)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie przez światła

    Rhudhy (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 12

    Jest tylko jedna przyczyna korków - ta sama wszędzie na świecie - są nią SAMOCHODY, które te korki tworzą.
    Większość zachodnich miast już to zrozumiała; samochody zajmą dowolną ilość pasów i z tym...rozwiń całość

    Jest tylko jedna przyczyna korków - ta sama wszędzie na świecie - są nią SAMOCHODY, które te korki tworzą.
    Większość zachodnich miast już to zrozumiała; samochody zajmą dowolną ilość pasów i z tym się nie wygra. Dlatego samochód w mieście musi być drogi (parking, wjazd) i ograniczony - wtedy część, której jest niezbędny będzie mogła go sensownie używać.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Totalna porażka

    pasażerka (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 6

    Jako pasażerka autobusów jadących tą trasą, sygnalizację uznaję za fatalną. Autobus odjeżdża kawałek od przystanku by przygotować się do skrętu w Tatrzańską, a już nadlatują kolejni pasażerowie...rozwiń całość

    Jako pasażerka autobusów jadących tą trasą, sygnalizację uznaję za fatalną. Autobus odjeżdża kawałek od przystanku by przygotować się do skrętu w Tatrzańską, a już nadlatują kolejni pasażerowie którzy akurat przeszli przez pasy i domagają się wpuszczenia do autobusu, kierowca jeśli zrobi ten manewr zostaje uwięziony na 10 minut bo co chwila ktoś podlatuje, światła się zmieniają i tak non stop. Nerwy ubliżanie kierowcy jeśli nie otworzy drzwi, MASAKRA!! światła dla komunikacji miejskiej pozwalają by jeden autobus wjechał w Tatrzańską. Co to będzie jak wróci normalny czas na bilety ? Będziemy 20-sto minutowy kasować by pokonać ten odcinekzwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Więcej pasów + więcej świateł = więcej korków. Proste.

    Mariusz (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 7

    Więcej pasów + więcej świateł = więcej korków. Proste.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ZDiT to tragedia!

    łodzianin (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 14 / 3

    Problem z tamtym kawałkiem jest taki, że wygląda na szybko opuszczony. Remont trwał rok(!), termin ukończenia był przesuwany 2 razy. Trochę jakby ZDiT chciała żeby ludzie o tym zapomnieli. Teren...rozwiń całość

    Problem z tamtym kawałkiem jest taki, że wygląda na szybko opuszczony. Remont trwał rok(!), termin ukończenia był przesuwany 2 razy. Trochę jakby ZDiT chciała żeby ludzie o tym zapomnieli. Teren jest nieposprzątany, piachu mnóstwo, znaki na ulicach obok zostały tak jak były. Na przykład na Częstochowskiej przy Tatrzańskiej jest znak, że Tatrzańska jest drogą bez wylotu. Podczas remontu, zrobiono objazd przez parking Carrefour'a, który jest terenem prywatnym (!). Do tej pory na Milionowej też nie ma znaku, że jadąc prosto od Rydza wjeżdża się na drogę bez wylotu, bo parking nie jest drogą publiczną. ZDiT nie ogarnia w ogóle swojej pracy!zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dariusz K.

    zditoczuły (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 11 / 3

    Był sobie taki pracownik ZDiTu, który majstrował przy wszystkich sygnalizacjach świetlnych w Łodzi. Dzięki niemu miasto wydało kilka milionów złotych, aby rondo Inwalidów świeciło jak choinka. To...rozwiń całość

    Był sobie taki pracownik ZDiTu, który majstrował przy wszystkich sygnalizacjach świetlnych w Łodzi. Dzięki niemu miasto wydało kilka milionów złotych, aby rondo Inwalidów świeciło jak choinka. To dzięki niemu mamy ul. Narutowicza z taką ilością sygnalizacji, to jego wkład w rozwój Łodzi sprawił, jak działa ŁTR itd...
    Kilka miesięcy temu panem Dariuszem K. zajęło się CBA i wysłało na kilka miesięcy "sanatorium" bo podejrzewało Dariusza o wzięci pół miliona łapówek.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    obserwator

    obserwator (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

    popsuuto synchronizacje wina po stronie miasta

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Naprawdę nikt o tym nie pomyślał?

    darek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 13

    Przecież światło dla pieszych może zostać tak samo długie, trzeba tylko wydłużyć czas oczekiwania między nimi i zrobić bezkolizyjny prawoskręt.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie działają tablice z rozkladami a takie ładne....

    pasażer (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 7

    A może wie ktoś dlaczego nie działają na przystankach na ul.Przybyszewskiego tablice z rozkładami???Przecież są takie ładne, nowe....ul. dopiero otwarta a to sobie wisi i dynda - mogli ich nie...rozwiń całość

    A może wie ktoś dlaczego nie działają na przystankach na ul.Przybyszewskiego tablice z rozkładami???Przecież są takie ładne, nowe....ul. dopiero otwarta a to sobie wisi i dynda - mogli ich nie montowac to by chociaż kasa się nie marnowała a robotnicy by się nie narobili...zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Norma

    Sprawdź (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 4

    Co ZDiT poprawi (za ogromne pieniądze), to jest gorzej. Rekordem była poprawa na Narutowicza. Jak dołożyli świateł, wysepek itd. to się od Kilińskiego do Kopcińskiego nie dało jechać. Bus pasy -...rozwiń całość

    Co ZDiT poprawi (za ogromne pieniądze), to jest gorzej. Rekordem była poprawa na Narutowicza. Jak dołożyli świateł, wysepek itd. to się od Kilińskiego do Kopcińskiego nie dało jechać. Bus pasy - piękna idea. Wschodnia - coraz ciaśniej. Trasa Górna zaprasza tranzyt do miasta (też będzie w dechę na Włókniarzy). A teraz dojdą monstrualne korki przez budowę WZ (trasy która ma iść od korkującego się miejsca do korkującego się miejsca - w wykopie). Św. Teresy - planowana jako potężna arteria łączaca Teofilów przemysłowy ma być zwężona. Cuda, cuda, cuda. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Światła na Przybyszewskiego

    KIKI (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 13 / 4

    Podobnie problemem jak widze po remoncie jest długi czas zmiany cyklu świateł dla jadących Przybyszewskiego w obydwu kierunkach na skrzyżowaniu z ul. Nurta-Kaszyńskiego. Nie wiem z jakich przyczyn...rozwiń całość

    Podobnie problemem jak widze po remoncie jest długi czas zmiany cyklu świateł dla jadących Przybyszewskiego w obydwu kierunkach na skrzyżowaniu z ul. Nurta-Kaszyńskiego. Nie wiem z jakich przyczyn tak długa zmiana, skoro z tej niewielkiej uliczki niemal nikt nie wyjeżdża.zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo