![W pełni elektryczny prototyp CityAirbusa NextGen...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/00/11/666c1562aebd7_o_large.jpg)
W pełni elektryczny prototyp CityAirbusa NextGen zaprezentowany w marcu tego roku. Dwutonowy CityAirbus o rozpiętości skrzydeł około 12 metrów jest opracowywany tak, aby mógł latać na dystansie 80 km i osiągać prędkość przelotową 120 km/godz, dzięki czemu będzie doskonale nadał się do różnych misji w dużych miastach.
Duży udział w opracowaniu tej konstrukcji mają inżynierowie z łódzkiego biura Airbus Helicopters
![W pełni elektryczny prototyp CityAirbusa NextGen...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/b2/94/666c1563cd849_o_large.jpg)
W pełni elektryczny prototyp CityAirbusa NextGen zaprezentowany w marcu tego roku. Dwutonowy CityAirbus o rozpiętości skrzydeł około 12 metrów jest opracowywany tak, aby mógł latać na dystansie 80 km i osiągać prędkość przelotową 120 km/godz, dzięki czemu będzie doskonale nadał się do różnych misji w dużych miastach.
Duży udział w opracowaniu tej konstrukcji mają inżynierowie z łódzkiego biura Airbus Helicopters
![W pełni elektryczny prototyp CityAirbusa NextGen...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/a7/d4/666c1564bb973_o_large.jpg)
W pełni elektryczny prototyp CityAirbusa NextGen zaprezentowany w marcu tego roku. Dwutonowy CityAirbus o rozpiętości skrzydeł około 12 metrów jest opracowywany tak, aby mógł latać na dystansie 80 km i osiągać prędkość przelotową 120 km/godz, dzięki czemu będzie doskonale nadał się do różnych misji w dużych miastach.
Duży udział w opracowaniu tej konstrukcji mają inżynierowie z łódzkiego biura Airbus Helicopters
![Śmigłowiec H145M proponowany polskiej armii w postępowaniu...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/68/13/666c1732dc6d3_o_large.jpg)
Śmigłowiec H145M proponowany polskiej armii w postępowaniu na 24 śmigłowce szkolne. Na zdjęciu w wersji uzbrojonej.
Jeśli śmigłowiec H145M wygra przetarg na 24 śmigłowce szkolne dla polskiej armii, łódzkie biuro konstrukcyjne Airbus Helicopters będzie centrum współpracy z polskim przemysłem - deklaruje Tomasz Krysiński, wiceprezes Airbus Helicopters ds. innowacji i rozwoju