Fortuna to jedna z najcenniejszych marek, jakie posiada Agros Nova. Jej początki sięgają 1991 roku. W ubiegłym roku soki tej marki rozpoczęto produkować bez dodatku cukru. Konsumenci i handlowcy docenili ten ruch i sok pomarańczowy zdobył tytuł Przeboju FMCG w plebiscycie magazynu branżowego "Życie Handlowe".
Marka wykreowana w Łowiczu zdobyła też tytuł Hitu Handlu w rankingu dwutygodnika "Handel". Z kolei w trzeciej edycji konkursu "Perły rynku FMCG", organizowanego przez "Wiadomości Handlowe", Fortuna zdobyła II lokatę. Komplet ostatnio zdobytych wyróżnień uzupełnia tytuł Superbrand Polska. Dzięki jego zdobyciu Fortuna została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich w kraju. Wyłoniła je, pod patronatem międzynarodowej organizacji Superbrands, działającej w ponad 80 krajach, niezależna Rada Marek.
Młodzi często pracują latem. Głównie bez umowy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?