Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Putin miał wypadek. Media donoszą o drastycznych szczegółach. To pokłosie chorób trawiących dyktatora Rosji

Piotr Kobyliński
Piotr Kobyliński
Widać poszarzałą cerę dyktatora. Upadek dla skończył się bardzo bolesnymi konsekwencjami
Widać poszarzałą cerę dyktatora. Upadek dla skończył się bardzo bolesnymi konsekwencjami Fot. Kremlin
Wypadek prezydenta Rosji. Władimir Putin spadł ze schodów w swojej własnej rezydencji. Ochroniarze mieli prędko pomóc 70-letniemu przywódcy usiąść na sofie, podczas gdy jego osobiści lekarze szybko ruszyli, by ratować zdrowie dyktatora. Następstwa były drastyczne. Poinformował o nich rosyjski kanał na serwisie Telegram o nazwie Generał SWR.

Kanał "Generał SWR", od którego pochodzą doniesienia, był w przeszłości źródłem cytowanych informacji o chorobach Putina.

Putin miał wypadek. Na oczach ochroniarzy

Informację o upadku Putina podano, utrzymując, że poprzedni dzień był dla Putina "bardzo niełatwy" i zakończył się "dość dramatycznie". Schodząc po schodach Putin upadł na kość ogonową i przewróciwszy się na bok zsunął się kilka stopni w dół; do incydentu doszło na oczach ochroniarzy, którzy pospieszyli mu na pomoc i wezwali lekarzy dyżurujących w rezydencji.

Wpis na Telegramie zawiera wiele szczegółów. Między innymi czytamy, że „Putin choruje na chorobę nowotworową układu pokarmowego, przez co ma już poważne problemy z trawieniem, a w wyniku upadku, jak się okazało, siła upadku przeniosła się na kość ogonową, co prawdopodobnie spowodowało ostry ból, prowokujący mimowolne wypróżnianie”.

Po całościowych oględzinach i badaniu zdiagnozowano stłuczenie kości ogonowej i tkanek miękkich", samopoczucie pacjenta jest "stabilne - zakładają autorzy tych doniesień.

Putin miał wypadek. Dochodzenie przyczyn upadku

Kanał Generał SWR zapowiada, że odbędzie się dochodzenie, by ustalić przyczynę upadku Putina. Nosi on bowiem specjalne obuwie zapobiegające poślizgnięciu się, a "schody w rezydencji uważane są za bezpieczne".

Doniesienia kanału Generał SWR, który publikuje insiderskie informacje o Putinie i jego otoczeniu, odnotowały media zachodnie, m.in. portal magazynu "Newsweek". W poprzednich miesiącach media takie jak "Mirror" czy "New York Post" powoływały się na doniesienia kanału dotyczące domniemanych problemów Putina ze zdrowiem.

Nazwa kanału to domniemane stanowisko jego założyciela, którym ma być były generał Służby Wywiadu Zagranicznego (SWR) Rosji. Jego nazwiska nie podano. W lutym 2022 roku kanał, założony w 2020 r., miał ponad 200 tys. subskrybentów.

rs

Źródło:

od 7 lat
Wideo

Dziennik Bałtycki. Pod Chojnicami wykopano samolot z II wojny

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Putin miał wypadek. Media donoszą o drastycznych szczegółach. To pokłosie chorób trawiących dyktatora Rosji - Portal i.pl

Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki