Śmiertelne potrącenia pieszych w Łodzi w 2018 roku. Niebezpieczne miejsca w Łodzi

Jaroslaw Kosmatka
Jaroslaw Kosmatka
Na kolejnych zdjęciach zobaczysz zestawienie tegorocznych  śmiertelnych potrąceń w Łodzi.
Na kolejnych zdjęciach zobaczysz zestawienie tegorocznych śmiertelnych potrąceń w Łodzi.
W Łodzi dochodzi do dużej ilości zdarzeń drogowych z udziałem pieszych. Tylko do 13 kwietnia 2018 roku doszło w Łodzi do 8 wypadków, w których zginęli piesi.

W 2018 roku w Łodzi doszło do 9 wypadków śmiertelnych, w aż 8 z nich zginęli piesi. W policyjnych statystykach znajdziemy o jeden wypadek mniej, bo miał miejsce poza drogą publiczną - dlatego w systemach policyjnych figuruje w tym roku 8 wypadków ze skutkiem śmiertelnym (z czego w siedmiu zginęli piesi).

ZOBACZ ZESTAWIENIE ŚMIERTELNYCH POTRĄCEŃ W ŁODZI

W trzech przypadkach zginęli potrąceni przez autobus lub tramwaj MPK Łódź. Gdy zastanowić się nad tym, dlaczego doszło do tych wypadków, szybko nasuwa się myśl, że można było im zapobiec w prosty sposób.

[lista]
[*]Ile pieniędzy dać dziecku na komunię?
[*]Sprawdź, w które niedziele nie zrobisz zakupów

Wideo

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
GG hyh u
Prosty sposob? Pozabierac komorki za lazenie ze wzrokiem w badziewiu.
R
Refleksja
Robią ograniczenie do 32 km by wyelonowac całkowicie wypadki śmiertelne jak yo cxytam to myślę dlaczego 500 km od Polski da się a w kraju znerwicowanych zestresowanych niewolników mamony się nic nie da! Dlaczego ano dlatego że jestesmy prymitywami w stosunku do innuch do slabszych mniejsZych stsrszych. Chorych i kalekich.nie ma w nas empatii ani zadowolenia. Raduja nas rundy walki pplitykow promujemy chamstwo w rozmowach i zachowaniach . . Liczy się bezwzgledna walka o własną wygodę i piniondz. Tak. Tacy jesteśmy .niknas w szkole Nie nsuczyl że życie jest najwyższa wartością bp uczą nas Ustaw się moej piniondze !
j
jk
Piesi zginęli na jezdni , czyli miejscu przeznaczonym dla ruchu samochodów.
Wina kierowcy jest wtedy gdy wjedzie na chodnik i zmiecie kilku pieszych.
Auta to nie wilki , które wyskakują zza drzewa i atakują niewinnych przechodów.
Auto widać i słychać z daleka. A jeżeli ktoś uważa , że cały świat zatrzyma się w momencie gdy ON postawi nogę na jezdni, to jego problem. Na cmentarzach jest pełno tych , którzy mieli pierwszeństwo.
Przy każdym przejściu dla pieszych powinna być tabliczka :
PRZECHODNIU CHCESZ ŻYĆ TO SIĘ ROZEJRZYJ !!!
W
WIL
.
k
kierowca
Może to źle zabrzmi, ale to jest prawda. Ja jako kierowca mam blachę i OC. Pieszy tego nie ma. Jak się taki wpakuje pod samochód to niech wie że mnie nic się nie stanie, a on bedzie cierpiał, a niektórzy chodzą jak nieśmiertelni i przewiewni myśląc że samochód przez nich przejedzie i pojedzie dalej. Kiedy chodzę po ulicy to wiem że ja jako pieszy szybciej się zatrzymam, ruszę. Nigdy nie wymuszam pierszeństwa na samochodzie bo wiem że nie jestem nieśmiertelny i wiem co to ból. Co z tego że mam pierszeńswo? Cmentarze są do połowy załadowane ludźmi niezastąpionymi, a druga połowa to ci co mieli zawsze pierszeństwo.
e
e.m.
Masz rację.Mam ochotę w takim wypadku jak palą się wszystkie światła czerwone przejść na drugą stronę. W 21 wieku to jawne złodziejstwo czasu!!!!
O
O.B. Serwator
Jak na miasto, w którym pieszym zabrano chodniki a nawet trawniki (zamieniając je w parkingi, drogi dojazdowo-objazdowe i ciągi pieszo-rowerowe biegnące także przez przystanki - vide ul. Zachodnia) i „uszczęśliwiono” niemal wszędzie zbędnymi przyciskami i czerwonym światłem, gdy dla wszystkich pojazdów na jezdni jednokierunkowej jest także czerwone - to i tak mało!
E
Elizeusz Wajek
To jest wina Tuska i cyklistow
Ł
Łodzianin
To który artysta wymyślił że zawsze mają pierwszeństwo, kiedyś uczyli że przed wejściem na przejście trzeba się rozejrzeć ,a teraz co nie patrzy tylko wchodzi i tyle a i też słuchawki w uszach .Trzeba się zastanowić nad tym co się debatuje a później zatwierdza
Ł
Łodzianin
To który artysta wymyślił że zawsze mają pierwszeństwo, kiedyś uczyli że przed wejściem na przejście trzeba się rozejrzeć ,a teraz co nie patrzy tylko wchodzi i tyle a i też słuchawki w uszach .Trzeba się zastanowić nad tym co się debatuje a później zatwierdza
K
KT
To jest wszystko efekt dzialan pani zdanowskiej, ktora zaniechala wiele waznych inwestycji. Patrzac jak inne duze miasta w Polsce sie rozwijaja, gdze glowne trasy przelotowe, wewnetrzne obwodnice sa bezkolizyjne... a u nas? przejscia dla pieszych na przycisk na 3 pasmowych arteriach! Nic dziwnego, ze ludzie sa sfrustrowani! To wszystko wina wladz, nie ludzi!!!!
m
man
Beda glosic tezy, aby uspokajac ruch, zeby zwezac ulice - nawet je zamykac. To w imie wszelakiej WOLNOSCI. Wyjce rowerowo z grubym okularnikiem na czele beda mowic, ze najelpszym srodkiem transportu jest rower, a auta to zlo i kradna ich przestrzen miejska. Najlepsze, ze wiekszosc tych aktywistow czy tam wolontariuszy pochodzi z malych miejscowosci z aglomeracji lodzkiej i czesto tam placa podatki. Niestety Hanka ich slucha i mamy to co mamy. Czyli coraz wieksze korki, a kolejne remonty zamiast usprawniac ruch powoduja po zakonczeniu wiekszy korek. Sam kiedys glosowalem na HZ, ale niestety w zwiazku z tym, ze slucha tych natretow,wyjcow, oszolomow - moj glos stracila. Lodziniae maja dosc stania w korkach i tracac tak czas w korkach. Aut nie przybywa, jest ujemny przyrost naturalny.
A
A
A
g
gosc
największym zagrożeniem dla pieszych są oni sami. I jest to widoczne w oficjalnych statystykach od lat. Tylko co na to powiedzą lokalni uspokajacze? Czy zażądają spowolnienia i uspokojenia ruchu autobusów i tramwajów ?
Dodaj ogłoszenie