Przez ten czas do Łodzi może przyjechać ponad sześć tysięcy gości z całego świata - po to, by obejrzeć premierowe kolekcje rodzimych projektantów. Główne wydarzenia po raz kolejny będą zlokalizowane w pofabrycznych przestrzeniach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego oraz nowoczesnych namiotach pokazowych, mieszczących się w zabytkowym kompleksie Księży Młyn.
Organizatorzy stawiają sobie wysoko porzeczkę. W tym roku nawiązali współpracę ze światową agencją IMG Fashion, która organizowała tygodnie mody w Nowym Jorku, Londynie czy Berlinie oraz wydarzenia takie jak SuperBowl.
Amerykanie dostrzegli potencjał w Fashion Week Poland i zdecydowali się na kilkuletnią współpracę z FashionPhilosophy. IMG to światowa jakość i wielkie gwiazdy. To ogromna szansa dla Fashion Week Poland na rozwój i nowe możliwości.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?