Wśród najemców na powierzchni 2 900 mkw. mieszczą się takie marki jak: Rossman, KiK, Pepco, Piekarenka oraz nowość w Łodzi, Action - międzynarodowy dyskont nieżywnościowy którego asortyment składa się z 14 kategorii, między innymi: dekoracje, zrób to sam, zabawki i rozrywka, pielęgnacja ciała czy zwierzęta.
Jak mówi Jacek Wesołowski, prezes Trei Real Estate Poland czyli dewelopera Vendo Parku, to nie koniec inwestycji w Łodzi: “W planach budowy są kolejne projekty handlowe, które zrealizujemy pod marką Vendo Park. Format parków handlowych wyjątkowo przypadł do gustu naszym najemcom i ich klientom.”
Vendo Parki to parterowe parki handlowo - usługowe wyposażone w parkingi, zlokalizowane w miejscach, w które można w łatwy sposób dojechać, całkowity koszt inwestycji przy ulicy Gojawiczyńskiej 28 wyniósł 4,4 miliona euro.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?