reklama

W Łodzi stawiały pierwsze kroki, teraz pracują dla najlepszych agencji modelek

Joanna Barczykowska
Karina Nowak, Estra Kos i Marysia Stępień dzięki wygranej w konkursie rozpoczęły karierę modelki
Karina Nowak, Estra Kos i Marysia Stępień dzięki wygranej w konkursie rozpoczęły karierę modelki Kinga Wasilewska / The Look Of The Year
W Łodzi stawiały pierwsze kroki na wybiegu, uczyły się chodzić w szpilkach, pozować do zdjęć i eksponować ubrania od projektantów. Wygrana w konkursie The Look Of The Year okazała się dla nich prawdziwą przepustką do kariery. Uczestniczki polskiej edycji konkursu chodzą po światowych wybiegach i robią coraz większe kariery.

The Look Of The Year organizowany jest w Łodzi od 2010 r. To wystarczyło, żeby konkurs wyrobił sobie dobrą markę i prawdziwe ambasadorki.

Karina Nowak w zeszłym roku zajęła trzecie miejsce w konkursie. Od razu dostała się do znanej agencji modelek Women w Mediolanie. Tam doceniono jej urodę. Po kilku miesiącach przeprowadziła się do Paryża, gdzie dostała nowy kontrakt. Karina wzięła udział np. w Fashion Week w Paryżu.

O zwyciężczynię zeszłorocznej edycji upomniał się z kolei polski show biznes. Maria Stępień oprócz pokazów u najlepszych polskich projektantów m.in. Macieja Zienia i Łukasza Jemioła, ma na koncie wiele występów w telewizji i na wielkich galach. Stała się celebrytką.

Jako pierwsza szlaki na światowych wybiegach przecierała jednak Karolina Mikołajczyk, zwyciężczyni polskiej i światowej edycji The Look Of The Year w 2010 r. Dzięki konkursowi rozpoczęła karierę u najlepszych: Roberto Cavalliego, Calvina Kleina, Dolce&Gabbana. Aktualnie współpracuje z agencją Joy Model Management i Agencją Orange w Warszawie.

O takiej karierze marzy wiele dziewczyn, dlatego na każdy casting do konkursu przychodzą tłumy. Casting do tegorocznej edycji odbędzie się 8 marca w Galerii Łódzkiej, choć organizacja imprezy staje pod znakiem zapytania.

Choć to impreza promująca Łódź, radni wykreślili jej dofinansowanie z tegorocznego budżetu. Postanowili zmniejszyć budżet wydziału promocji, z którego finansowane są takie wydarzenia.

W zeszłym roku organizatorzy dostali 90 tys. zł. W tym wnioskowali o 400 tys. zł, bo łódzkie wydarzenie ma coraz większy zasięg. W tym roku, jako pierwsza impreza modowa The Look Of The Year będzie miał transmisję na żywo w TVP2.

- Mamy już potwierdzony udział telewizji, wyznaczone daty, potwierdzonych sponsorów, a są to najlepsze marki na modowym rynku. Impreza i tak się odbędzie. Szkoda tylko, że przy okazji takiego wydarzenia nie chce promować się Łódź, która jest miastem mody - mówi Jagoda Włodarczyk z Agencji Impresaryjnej Igo Art.

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3