Logo firmy dalszym ciągu będzie eksponowane w centralnym miejscu na koszulkach meczowych pierwszego zespołu Widzewa Łódź, na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 oraz w przestrzeni cyfrowej, dzięki czemu Panattoni cały czas będzie uzyskiwało doskonałą ekspozycję swojej marki.
Robert Dobrzycki, CEO & Co-Owner Europe, UK, Middle East and India, od sierpnia 2023 roku jest członkiem Rady Nadzorczej Spółki Widzew Łódź. Jego aktywność została doceniona w trakcie uroczystej gali "Zawsze w 13!". Właściciel firmy otrzymał Nagrodę Zarządu w kategorii "Biznesowa osobowość sezonu". Wręczenie statuetki nastąpiło na środowej konferencji prasowej.
- Ogromnie dziękuję za to wyróżnienie. Za nami pełen emocji sezon - dla Widzewa drugi po awansie do Ekstraklasy, a powszechnie wiadomo, że ten drugi jest najtrudniejszy. Tym bardziej jesteśmy dumni, że udało się zrealizować cele sportowe. Drużyna awansowała o trzy pozycje w tabeli, zdobyła więcej punktów, wygrała więcej meczów niż przed rokiem. Czy mamy apetyt na jeszcze więcej? Oczywiście! Doskonale zdajemy sobie sprawę, że czy w biznesie, czy w sporcie sukcesy buduje się konsekwentną i wytrwałą pracą, dlatego wierzę w nasz wspólny projekt. Gramy razem dalej #ZawszeW13! - powiedział Robert Dobrzycki.
Panattoni jest przedsiębiorstwem, które doskonale rozumie wagę aktywnego marketingu sportowego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. W trakcie zakończonej edycji rozgrywek deweloper zdecydował się uzyskać również tytuł oficjalnego Sponsora Meczu Widzewa z Radomiakiem. Dzięki inicjatywie Panattoni eskortę dziecięcą dla obu zespołów stanowili podopieczni Fundacji Krwinka, którzy po wyprowadzeniu drużyn na murawę obejrzeli spotkanie goszcząc w loży biznesowej Sponsora Strategicznego Widzewa Łódź.
Przypomnijmy, że firma Panattoni, która swoim zasięgiem obejmuje inwestycje na całym globie, jest w gronie partnerów Widzewa Łódź od 2021 roku. To właśnie wtedy przedsiębiorstwo zdecydowało się zostać Sponsorem Strategicznym Akademii Widzewa i wspierać młodych adeptów futbolu grających z herbem czterokrotnego mistrza Polski na piersi. W ramach tej współpracy logo firmy było umieszczone w centralnym miejscu koszulek meczowych drużyn młodzieżowych Widzewa.
- Wielokrotnie podkreślałem, że Panattoni to dla nas wyjątkowy partner, z którym chcemy budować przyszłość naszego Klubu. Współpraca z firmą oraz panem Robertem Dobrzyckim układa się bardzo dobrze i cieszę się, że możemy w Widzewie liczyć na wsparcie przedsiębiorstwa o takiej skali oraz partnera z takim doświadczeniem w biznesie - powiedział Michał Rydz, prezes Widzewa Łódź.
Panattoni od początku swojej działalności w Łodzi i okolicach dostarczyło ponad 2,2 mln m2 powierzchni, stwarzając platformę wzrostu dla setek firm i branż. W granicach miasta deweloper zrealizował między innymi gigantyczną inwestycję - Central European Logistics Hub, która już przekroczyła 630 000 m2. Na jej terenie powierzchnie wynajmują liderzy swoich branż, tacy jak Smyk, BSH czy Media Expert.
Mbappe nie zagra z Polską?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?