MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Międzynarodowa firma technologiczna Amagi otworzyła swoje biuro w łódzkim biurowcu

Dariusz Pawłowski
Dariusz Pawłowski
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Światowa firma zajmująca się nowymi technologiami - Amagi - otworzyła swoją siedzibę w Łodzi. To efekt połączenia z rodzimym przedsiębiorstwem.

Amagi to wiodący globalny dostawca rozwiązań w transmisji w chmurze i reklamach dla platform nadawczych oraz strumieniowych telewizji. Umożliwia ona właścicielom treści uruchamianie, dystrybucję i zarabianie na linearnych kanałach na żywo na platformach telewizji strumieniowej i usługach wideo z bezpłatnymi reklamami.

Założona w 2008 roku w indyjskim Bengaluru firma obsługuje obecnie na swojej platformie treści ponad 800 różnych marek, przeszło 800 systemów emisyjnych i ponad 3800 kanałów w ponad 150 krajach. Amagi jest obecne w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie, Paryżu, Melbourne, Seulu, Singapurze i prowadzi działalność nadawczą w New Delhi oraz centra innowacji w Bangalore, Zagrzebiu i teraz także Łodzi. Siedzibę w naszym mieście ma w biurowcu React, przy al. Piłsudskiego.

Wejście Amagi na polski rynek zapoczątkowało przejęcie w 2023 roku łódzkiej firmy specjalizującej się w rozwiązaniach technologii nadawczych, Tellyo. Polskie zespoły deweloperskie są teraz na czele kilku wiodących produktów Amagi, w tym Tellyo Studio, platformy zaprojektowanej w celu usprawnienia produkcji relacji na żywo, oraz Tellyo Pro, zestawu narzędzi przeznaczonych do montowania, publikowania i ponownego przesyłania strumieni wideo z wydarzeń na żywo takich jak wybory, czy znaczące wydarzenia sportowe, w tym Igrzyska Olimpijskie.

- Inauguracja centrum innowacji w Europie Środkowej jest kluczowym kamieniem milowym dla Amagi - mówi Baskar Subramanian, współzałożyciel i CEO Amagi. - To centrum zapewni przestrzeń dla polskich profesjonalistów technologicznych do obsługi naszych globalnych klientów, podkreślając strategiczną wizję Amagi bycia liderem w dziedzinie technologii transmisji na żywo opartych na chmurze.

W ostatnim czasie Amagi znacząco zwiększyło swoją bazę klientów w regionie europejskim. Obecnie współpracuje z kluczowymi graczami w branży mediów i rozrywki, takimi jak DAZN, Grupa Polsat-Interia i wieloma innymi, oferując innowacyjne technologie.

- W Amagi kierujemy się czterema podstawowymi wartościami, które umożliwiają wszystkim w naszym ekosystemie, od pracowników po klientów, rozwijać się i osiągać pełen potencjał - zapewnia Prasad Menon, dyrektor ds. zasobów ludzkich w Amagi. - Nasz polski zespół doskonale ucieleśnia tę filozofię. Ich wyjątkowy talent, zaangażowanie i głębokie zrozumienie technologii napędzają rozwój naszych wiodących w branży rozwiązań. Ich zdolność do tworzenia pionierskich produktów, takich jak Tellyo Studio i Tellyo Pro, gwarantuje, że Amagi niezmiennie spełnia wymagania stale zmieniające się potrzeby globalnego krajobrazu medialnego

.

W łódzkim biurze firma zatrudnia już 30 pracowników, ale poszukuje kolejnych, na różne stanowiska, np. inżyniera oprogramowania.

- Wejście Amagi na łódzki rynek to znaczące wydarzenie dla naszego sektora technologicznego - dodaje Adam Pustelnik, wiceprezydent miasta Łodzi. - Branża ta dynamicznie się rozwija i stale potrzebuje nowych rozwiązań, specjalistów oraz odpowiedniego talent pool’u. Cieszymy się, że możemy współpracować z tak innowacyjną firmą i wspólnie wspierać rozwój naszego miasta. Wierzę, że Amagi, jako silna globalna marka, przyczyni się do umocnienia pozycji Łodzi na światowym rynku technologii medialnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki