Ich zdaniem miasto powinno znaleźć pieniądze między innymi na obchody jubileuszów z miastami partnerskimi i organizację Gali Ambasadorów Kongresów Polskich, bo starając się o Expo 2022 Łódź powinna pokazywać się z jak najlepszej strony.
Wizerunek Łodzi się poprawił, ale pod względem turystyki jest w tyle
- Priorytetowo powinny zostać potraktowane wydatki na organizację tych wydarzeń, przy których miasto przeszło pozytywną weryfikację. To między innymi World Communication Forum (biorą w nim udział światowi eksperci - red.), którego organizacja będzie kosztować 160 tysięcy złotych i Gala Ambasadorów Kongresów Polskich (osób, które działając w międzynarodowych stowarzyszeniach promują Polskę - red.), na którą potrzeba 250 tysięcy złotych - mówi Małgorzata Bartosiak, przewodnicząca komisji promocji.
Nowe gadżety promujące Łódź. Karafka łódzkich wodociągów i kubek z tramwajem MPK Łódź
Wśród pozostałych siedmiu wydarzeń, na które według radnych powinny się znaleźć pieniądze jest organizacja Międzynarodowego Kongresu Turystyki Przemysłowej (270 tysięcy złotych), czy obchody przynajmniej jednego z przyszłorocznych jubileuszy z miastami partnerskimi, czyli: 20-lecia współpracy ze szwedzkim Orebro, 15-lecia z portugalskim Barreiro, 25-lecia z Lyonem. Potrzeba na to około 50 tysięcy złotych. Z kolei 60 tysięcy złotych kosztowałoby ustawienie symbolu Łodzi w odnowionym parku w centrum Odessy (miasto partnerskie Łodzi). Byłaby to rzeźba z łódzkiego szlaku bajkowego.
„Łódź Pozdrawia”, kampania promująca Łódź, ma już pięć nagród
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?